Σάββατο 20 Μαΐου 2023

ΑΝΤΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ

 

20 συμβουλές για το πώς να μην γίνετε θύμα χειραγωγών


Η χειραγώγηση είναι ένα από τα είδη επιρροής στους ανθρώπους προκειμένου να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ή να τους αναγκάσουν να κάνουν ό,τι είναι απαραίτητο, βολικό ή ωφέλιμο για τους χειραγωγούς. Δεν είναι όλοι σε θέση να αντέξουν μια τέτοια επίδραση. Είναι σημαντικό για μια τέτοια «απροστάτευτη» κατηγορία ανθρώπων να γνωρίζουν πώς να αντιστέκονται και να μην πέφτουν θύματα χειραγωγών.

  1. Μην φοβάστε να πείτε ένα σταθερό "όχι!" ως απάντηση σε τυχόν δυσμενείς προσφορές προς εσάς.
  2. Μην εμπιστεύεστε υπερβολικά, θυμηθείτε να είστε προσεκτικοί και σε εγρήγορση (ειδικά όταν έχετε να κάνετε με άτομα που δεν είναι πολύ εξοικειωμένα).
  3. Αποφύγετε να καυχιέστε – συχνά δείχνει τον χειριστή σε ένα πιθανό θύμα.
  4. Προστατέψτε τον εαυτό σας από τον αντίκτυπό του με ένα εσωτερικό ειρωνικό χαμόγελο.
  5. Σε κάθε περίπτωση, διατηρήστε τουλάχιστον την εξωτερική ηρεμία.
  6. Καθυστέρηση με απαντήσεις σε ερωτήσεις του χειριστή.
  7. Μην φοβάστε να γελοιοποιήσετε τις γελοίες προτάσεις και τα επιχειρήματά του.
  8. Ακούστε τον χειριστή με μισό αυτί, χωρίς να προσηλώσετε την προσοχή σας στα λόγια του.
  9. Προσποιηθείτε ότι ακούτε, ενώ σκέφτεστε κάτι σημαντικό ή ενδιαφέρον για τον εαυτό σας, θυμάστε κάτι χαρούμενο, ευχάριστο.
  10. Μπέρδεψε τον – ρώτησε ξανά, διευκρινίζοντας συνεχώς κάτι που υποτίθεται ότι δεν σου είναι ξεκάθαρο.
  11. Εάν ο χειριστής ξεκάθαρα σας «πιάνει», σταματήστε αμέσως την επικοινωνία, επικαλούμενος την ανάγκη να κάνετε μια σημαντική κλήση ή έλλειψη χρόνου.
  12. Προσπαθήστε να είστε απρόβλεπτοι, ώστε ο χειριστής να μην μπορεί να σας «υπολογίσει».
  13. Μην πέφτετε σε καμία πρόκληση.
  14. Να είστε επικριτικοί για όλα όσα συμβαίνουν τη στιγμή της επικοινωνίας με τον χειριστή.
  15. Να γκρεμιστεί η πορεία, ο ρυθμός της συνομιλίας με τον χειριστή.
  16. Μην του δείχνεις τις αδυναμίες σου.
  17. Μην χάνετε την πίστη σας στην ικανότητά σας να αντιστέκεστε σε οποιεσδήποτε πεποιθήσεις.
  18. Μην προσπαθήσετε να αποδείξετε κάτι στον χειραγωγό, μην επιδιώξετε να τον «επανεκπαιδεύσετε».
  19. Σε οποιαδήποτε επικοινωνία, να θυμάστε πάντα τα κύρια ενδιαφέροντά σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να πάρετε τις δικές σας αποφάσεις και να μην αποδεχτείτε τους κανόνες κάποιου άλλου.
  20. Και το πιο σημαντικό, να έχετε επίγνωση του εαυτού σας ως ένα ΠΡΟΣΩΠΟ ικανό να είναι πάνω από κάθε χειραγώγηση!

 https://factum-info.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου